Ejendomsservice
Kærlighed til rengøring
Ejendomssservice
Søger I ejendomsservice, der ikke går på kompromis med kvalitet eller service? Servicefirmaet Globel A/S leverer netop det.
Vores hemmelighed? Et stærkt engagement og personligt præg i alt, hvad vi gør. Ved at lytte opmærksomt til jeres behov, sikrer vi, at I får den mest værdifulde og fleksible løsning, der strækker jeres budget længst.
Proaktivitet er vores kerneværdi. Vi holder bestyrelsen eller administratoren opdateret med det samme, hvis der opstår noget, der kræver opmærksomhed.
Vores brede udvalg af ydelser er til for at blive tilpasset jeres behov. Uanset om I vælger enkelte services eller den komplette pakke, er valget jeres. Vi er her for at gøre jeres ejendomsservice så effektiv og problemfri som muligt.
Hvorfor vælge Servicefirmaet Globel A/S
-
I behøver kun have en fast leverandør
-
Vi gør os umage med at sikre rette beskrivelser
-
App baseret planlægningssystem
-
Vi har en bred vifte af dygtige håndværkere tilknyttet
-
Vi gør brug af miljørigtige rengøringsmidler
-
Vi fører jævnlig kvalitetskontrol på alle opgaver
-
Vi har tæt samarbejde med dygtige håndværkere
-
Vi sikrer en optimal udnyttelse af ethvert budget
HANDYMAN
En vicevært er ofte ejendommens daglige omdrejningspunkt, som sørger for at ejendommen fungerer i praksis. Og også sikrer at beboerne trygt har en de kan kontakte, når de har brug for hjælp, eller har spørgsmål til ejendommen.
Vores viceværter er effektive problemløsere, der har fokus på at give beboerne en god service – Og I får tilknyttet en eller flere faste viceværter afhængigt af hvor mange opgaver I ønsker os til at løse.
Vi tilbyder blandt mange andre opgaver, at stå for beboerkontakt, ind- og fraflytningssyn, pasning af fællesområder ude og inde, kontakt og opsyn med håndværkere, småreparationer, udskiftning af lyskilder, rens af tagrender, opsyn med ejendommens klimaskærm, indrapportering til bestyrelse/administrator ved skader og ønsker I os til at stå for skadesbehandling hos jeres forsikringsselskab, så er det også en administrativ opgave vi gerne påtager os.
TRAPPERENGØRING
Trappeopgangen skal være ren, pæn og imødekommende – som et visitkort videre ind til jeres beboeres bolig.
Den daglige trafik op og ned ad trapperne, det skiftende vejr som bringes indenfor og almindeligt slid på paneler, vægge og gelændere m.v. er med til at give et førstehåndsindtryk af boligen.
Derfor omfatter trapperengøringen hos os, mere end blot gulvvask, alt afhængigt af hvad I som bestyrelse/administrator ønsker af ydelser.
Vi tilbyder blandt andre ydelser at foretage månedlige/kvartalsvise ekstrarengøringer, rengøring af elevatorer og hovedrengøring med afvaskning af vægge, balustre, paneler, samt opskuring af trapper og efterbehandling af alle slags belægninger.
VINDUESPOLERING
Vores vinduespudsere har mange års erfaring og klarer effektivt enhver udfordring, så beboerne i ejendommen kan ”se godt ud”
Klare og rene vinduespartier giver lys, luft og skaber harmoni mellem inde og ude.
Lys er vores kilde til liv og trivsel og beboerne vil derfor hurtigt kunne mærke en positiv forandring i deres hverdag når de får rent lys ind gennem vinduerne.
Vil tilbyder vinduespolering både fra lift, med klatring og til vinduer der kun skal poleres udvendigt, tilbyder vi også polering med Rent Vand System.
I kan vælge at lave en fast serviceaftale med fastlagte besøg, så I ikke behøver at huske på bestilling af polering fra gang til gang.
GLATFØRE
Det danske vintervejr kan give overraskelser, som kræver en hurtig indsats.
Spar på kræfterne og lav en fast aftale om glatførebekæmpelse hos os. Vi er altid nat- og morgenfriske og vi står klar til at tage os af udfordringerne med snerydning og saltning – til tiden. Så kan I trygt slappe af og ikke tænke mere på det.
Alle vores områder på glatføre er opdelt geografisk. Vi udarbejder en præcis tegning på hvor I ønsker ryddet. Derefter sikrer vi at ejendommen bliver lagt på en rute, der passer geografisk med vores øvrige ruter.
Vi kører kun ud, når det er nødvendigt og det sikrer at jeres omkostninger er lave.
Vi tilbyder en fast pris pr. saltning/snerydning og vi har et lavt årligt rådighedsgebyr. På mindre ejendomme endda altid inkluderet salt til opgaven.
GRØN SERVICE
Indbydende velholdte og grønne arealer afspejler vitalitet og er med til at skabe trivsel og glæde.
Vi har et tæt samarbejde med anlægsgartnere, til de opgaver vi ikke selv kan løse og sikrer en god rådgivning på de opgaver I ønsker løst.
Blandt mange andre opgaver, så tilbyder vi hækkeklip, græsslåning, beskæringer af buske og træer, ukrudtsbekæmpelse, nyplantninger, fældning og oprydningsopgaver.
Alt i alt, så sikrer vi jer grønne områder, der funktionelt og æstetisk passer til ejendommen og beboernes behov – Og vi rydder altid pænt op efter os selv.
DØGNSERVICE
Vandskader og andre skader sker oftest uden for dagtimerne, når beboerne sover, eller når de er rejst væk på weekend.
Har I tilknyttet et vagtnummer hos os, så er det nemmere for beboeren at vide at de kun behøver ringe et nummer op. Bestyrelsen kan herefter trygt stole på, at vi sikrer hurtigst muligt skadesbegrænsning, ved at tilkalde rette håndværkere til at stoppe skaden.
Det vi selv kan varetage, sikrer vi selv med hurtig udrykning for hurtig skadesbegrænsning. Står vi med opgaver, vi ikke selv har kvalificeret mandskab til, så skaffer vi de bedst mulige fagfolk/håndværkere til opgaven.
Alt i alt tilbyder vi 24-7-365 vagttelefon til løsning af akutte problemer
Sådan sikrer vi at have de bedste medarbejdere til din opgave
-
App baseret planlægningssystem
-
Medarbejdere med ren straffeattest
-
Medarbejdre med arbejdsglæde
-
Medarbejdere med mange års erfaring
-
SFG tilbyder gode lønforhold og sundhedsforsikring
-
SFG gør os umage for at caste den eller de rette til jeres ejendom
-
SFG sikrer oplæringen sådan at medarbejderen føler sig tryg
-
SFG efterlever en løbende feedback kultur og laver APV årligt
Kvalitetssikring på ejendomsservice
Før det skrives kontrakt
Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.
Vi gør en dyd ud af at fortælle jer, at vi vil være tid om at lære jeres ejendom ordentligt at kende. Derfor vil vi i opstartsfasen flere gange rette til i de beskrivelser vi til en start har udarbejdet. Sådan sikrer vi ikke at overse detaljer.
Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.
Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse – som er til at forstå – til den, eller de medarbejdere der skal komme på jeres ejendom.
Efter der er skrevet kontrakt
Vi sikrer hele tiden at justere løbende på beskrivelserne, sådan at den service vi leverer hele tiden står mål med de behov I har, både fra starten men også når behov pludselig ændrer sig.
Vores kvalitetsansvarlige, vil sikre at få planlagt kvalitetskontrol i de intervaller, som passer til jeres opgave – Intervallet vil være styret af størrelsen på jeres ejendom, samt hvor mange opgaver vi løser for jer.
Vi opsætter helt gratis for jer en nøgleboks på jeres ejendom, sådan at vi til alle tider har adgang til ejendommen. Også selv om den faste medarbejder har ferie, eller er syg. Ekstranøgler opbevarer vi på vores kontor i aflåst nøgleskab, mærket sådan at udefrakommende ikke er i stand til at gøre brug af dem – Dette i tilfælde af indbrud på vores kontor.