Kantineservice

Kærlighed til rengøring

Forside » Kantine » Kantineservice

Kantineservice

Mange virksomheder gør brug af frokostordning udefra, til at give fornyet energi og ved at blive “i huset” skaber det også en optimal udnyttelse af arbejdstiden og har også den gevinst, at samlingspunktet omkring frokosten skaber kollegialt sammenhold.

Vi kan tilbyde at komme og tage imod maden fra jeres cateringfirma og gøre klar, sådan at I ikke behøver andet end at sætte jer til bords. Imens I spiser, kan vi ordne vanding af jeres planter, opfyldning af forbrugsvarer på køkken og toiletter, klargøre kaffen til efter maden, eller andre småting I ønsker løst.

Efter I har nydt jeres frokost, tager vi os af oprydningen og efterlader køkkenet pænt og opryddet. Så kan I for alvor lade frokosten være en pause, for alle jeres medarbejdere.

Kontakt os vedr. Kantineservice

Hvorfor vælge Servicefirmaet Globel A/S

  •  Borddækning, udpakning og klargøring
  •  Afrydning, opvask og oprydning
  •  Vi udnytter tiden optimalt og løser småopgaver
  •  Vi sikrer hygiejnebevis til medarbejderen

  •  I får det bedste udbytte af jeres frokostpause
  •  I får tilknyttet en eller flere faste medarbejdere
  •  Vi kan stå for indkøb af forbrugsvarer
  •  Vi kan stå for vask af linned til jeres køkken/toilet

Sådan sikrer vi at have de bedste medarbejdere til din opgave

  •  Medarbejdere med ren straffeattest
  •  Medarbejdere med hygiejnebevis
  •  Medarbejdere med arbejdsglæde
  •  Medarbejdere med mange års erfaring
  •  SFG tilbyder gode lønforhold og sundhedsforsikring
  •  SFG gør os umage for at caste de rette til hver plads
  •  SFG sikrer oplæringen, sådan at medarbejderen føler sig tryg
  •  SFG efterlever en løbende feedback kultur og laver APV er årligt

Kvalitetssikring på kantineservice

Før det skrives kontrakt

Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.

Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.

Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse – som er til at forstå – til den, eller de medarbejdere der skal komme i jeres virksomhed.

Inden opstart, så bliver alle aftaler og opgaver lagt i vores app baserede planlægningssystem. På den måde sikrer vi os, at vi får løst de opgaver som er aftalt og i samarbejde med jer.

Efter der er skrevet kontrakt

Vi sikrer hele tiden at justere løbende på beskrivelserne, sådan at den service vi leverer hele tiden står mål med de behov I har, både fra starten men også når behov pludselig ændrer sig.

Vores kvalitetsansvarlige, vil sikre at få planlagt kvalitetskontrol i de intervaller, som passer til jeres opgave – Intervallet vil være styret af antallet af ugentlige rengøringer, samt hvor stort et areal vi skal gøre rent.

Jeres nøgler har vi stor respekt for og disse mærkes herfra, så udefrakommende ikke ville være i stand til at gøre brug af dem – Ekstranøgler opbevarer vi på vores kontor i aflåst nøgleskab, ligeledes mærket anonymt. Dette i tilfælde af indbrud i vores bil, eller på vores kontor.

Er du interesseret? Så kontakt os
Få et tilbud Kontaktinfo