Forbrugsvarer

Kærlighed til rengøring

Forside » Erhverv » Forbrugsvarer

Forbrugsvarer

Laver vi en aftale om, at vi skal varetage opfyldning på jeres eget lager af forbrugsvarer, så vil vores servicemedarbejder sikre, at foretage bestillingen når noget er ved at slippe op.

Sammen kan vi sammensætte en liste over de ting I ønsker vi skal sikre leveringen af – Herunder opvaskemiddel, opvasketabs, opvaskebørste, afkalkning til maskiner, køkkenruller, papirhåndklæder, toiletpapir, desinficerende midler, affaldssække, engangs karklude, engangs service, salt/peber, tandstikker, servietter, håndsæbe og alt andet I bruger i det daglige, men gerne vil have os til at sikre mængden af, sådan at I aldrig løber tør.

Kontakt os vedr. Forbrugsvarer

Hvorfor vælge Servicefirmaet Globel A/S

  •  I behøver kun have en fast leverandør
  •  Vi gør os umage med at sikre rette beskrivelser
  •  App baseret planlægningssystem
  •  Vi udnytter tiden optimalt

  •  Vi gør brug af miljørigtige rengøringsmidler
  •  Vi fører jævnlig kvalitetskontrol på alle opgaver
  •  Vi kan stå for forbrugsvarer og linned
  •  Vi sikrer en optimal udnyttelse af ethvert budget

Sådan sikrer vi at have de bedste medarbejdere til din opgave

  •  App baseret planlægningssystem
  •  Medarbejdere med ren straffeattest
  •  Medarbejdre med arbejdsglæde
  •  Medarbejdere med mange års erfaring
  •  SFG tilbyder gode lønforhold og sundhedsforsikring
  •  SFG gør os umage for at caste de rette til hver plads
  •  SFG sikrer oplæringen sådan at medarbejderen føler sig tryg
  •  SFG efterlever en løbende feedback kultur og laver APV årligt

Kvalitetssikring på erhvervsrengøring

Før det skrives kontrakt

Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.

Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.

Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse – som er til at forstå – til den, eller de medarbejdere der skal komme i jeres virksomhed.

Inden opstart, så bliver alle aftaler og opgaver lagt i vores app baserede planlægningssystem. På den måde sikrer vi os, at vi får løst de opgaver som er aftalt og i samarbejde med jer.

Efter der er skrevet kontrakt

Vi sikrer hele tiden at justere løbende på beskrivelserne, sådan at den service vi leverer hele tiden står mål med de behov I har, både fra starten men også når behov pludselig ændrer sig.

Vores kvalitetsansvarlige, vil sikre at få planlagt kvalitetskontrol i de intervaller, som passer til jeres opgave – Intervallet vil være styret af antallet af ugentlige rengøringer, samt hvor stort et areal vi skal gøre rent.

Jeres nøgler har vi stor respekt for og disse mærkes herfra, så udefrakommende ikke ville være i stand til at gøre brug af dem – Ekstranøgler opbevarer vi på vores kontor i aflåst nøgleskab, ligeledes mærket anonymt. Dette i tilfælde af indbrud i vores bil, eller på vores kontor.

Er du interesseret? Så kontakt os
Få et tilbud Kontaktinfo