Desinficering

Kærlighed til rengøring

Forside » Kantine » Desinficering

Desinficering

Rent og sundt arbejdsmiljø er en vigtig ressource i virksomheden. Tastaturer, mus og telefoner, samt berøringsflader i køkkenet, på låger, håndtag, køleskab og kaffemaskiner er ofte rene bakteriebomber og kan resultere i et arbejdsklima med luftvejsgener, smitteudbrud af virus og deraf højere sygefravær blandt medarbejderne.

Regelmæssig desinficering af kontormiljøer er derfor en god investering i virksomhedens generelle arbejdsmiljø og nedsættelse af sygefravær.

Vi gør brug af markedets bedste produkter, blandt andre produkter gør vi brug af elektrostatisk sprayer, som effektivt desinficerer flader, over og under og på sider.

Hos os kan I lave en fast aftale om desinficering i intervaller, eller I kan bestille os til udførelse når I mener det er ved at være på tide.

Ved smitsomt sygdomsudbrud, kan vi hurtigt rykke ud.

Kontakt os vedr. Desinficering

Hvorfor vælge Servicefirmaet Globel A/S

  •  Borddækning, udpakning og klargøring
  •  Afrydning, opvask og oprydning
  •  Vi udnytter tiden optimalt og løser småopgaver
  •  Vi sikrer hygiejnebevis til medarbejderen

  •  I får det bedste udbytte af jeres frokostpause
  •  I får tilknyttet en eller flere faste medarbejdere
  •  Vi kan stå for indkøb af forbrugsvarer
  •  Vi kan stå for vask af linned til jeres køkken/toilet

Sådan sikrer vi at have de bedste medarbejdere til din opgave

  •  Medarbejdere med ren straffeattest
  •  Medarbejdere med hygiejnebevis
  •  Medarbejdere med arbejdsglæde
  •  Medarbejdere med mange års erfaring
  •  SFG tilbyder gode lønforhold og sundhedsforsikring
  •  SFG gør os umage for at caste de rette til hver plads
  •  SFG sikrer oplæringen, sådan at medarbejderen føler sig tryg
  •  SFG efterlever en løbende feedback kultur og laver APV er årligt

Kvalitetssikring på kantineservice

Før det skrives kontrakt

Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.

Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.

Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse – som er til at forstå – til den, eller de medarbejdere der skal komme i jeres virksomhed.

Inden opstart, så bliver alle aftaler og opgaver lagt i vores app baserede planlægningssystem. På den måde sikrer vi os, at vi får løst de opgaver som er aftalt og i samarbejde med jer.

Efter der er skrevet kontrakt

Vi sikrer hele tiden at justere løbende på beskrivelserne, sådan at den service vi leverer hele tiden står mål med de behov I har, både fra starten men også når behov pludselig ændrer sig.

Vores kvalitetsansvarlige, vil sikre at få planlagt kvalitetskontrol i de intervaller, som passer til jeres opgave – Intervallet vil være styret af antallet af ugentlige rengøringer, samt hvor stort et areal vi skal gøre rent.

Jeres nøgler har vi stor respekt for og disse mærkes herfra, så udefrakommende ikke ville være i stand til at gøre brug af dem – Ekstranøgler opbevarer vi på vores kontor i aflåst nøgleskab, ligeledes mærket anonymt. Dette i tilfælde af indbrud i vores bil, eller på vores kontor.

Er du interesseret? Så kontakt os
Få et tilbud Kontaktinfo