Handyservice

Kærlighed til rengøring

Forside » VIP » Handyservice

Handyservice

Ordentlige opryddede rum betyder meget for vores velbefindende og skaber helt naturligt bedre plads.

Vores effektive viceværter kan foruden at sikre at holde styr på jeres udendørsarealer også hjælpe med typiske handyservice opgaver.

Lige som med alle vores øvrige ydelser, så kan I lave en fast aftale om handyservice, hvor vi kommer i det interval I ønsker, eller I kan bestille os til ad-hoc opgaver, når I har billeder, eller lamper der skal sættes op, møbler der skal samles, ledninger, skabe, depotrum, eller andet hvor der skal skabes orden.

Kontakt os vedr. Handyservice

Hvorfor vælge Servicefirmaet Globel A/S

  •  I behøver kun have en fast leverandør
  •  Vi gør os umage med at sikre rette beskrivelser
  •  App baseret planlægningssystem
  •  Vi udnytter tiden optimalt

  •  Vi gør brug af miljørigtige rengøringsmidler
  •  I får tilknyttet én fast medarbejder
  •  Vi fører jævnlig kvalitetskontrol på alle opgaver
  •  Vi har altid vores egne materialer og udstyr med

Sådan sikrer vi at have de bedste medarbejdere til din opgave

  •  App baseret planlægningssystem
  •  Medarbejdere med ren straffeattest
  •  Medarbejdre med arbejdsglæde
  •  Medarbejdere med mange års erfaring
  •  SFG tilbyder gode lønforhold og sundhedsforsikring
  •  SFG gør os umage for at caste de rette til hver plads
  •  SFG sikrer oplæringen sådan at medarbejderen føler sig tryg
  •  SFG efterlever en løbende feedback kultur og laver APV årligt

Kvalitetssikring på privatrengøring

Før det skrives kontrakt

Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.

Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.

Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse – som er til at forstå – til den medarbejder der skal komme i jeres hjem.

Inden opstart, så bliver alle aftaler og opgaver lagt i vores app baserede planlægningssystem. På den måde sikrer vi os, at vi får løst de opgaver som er aftalt og i samarbejde med jer.

Efter der er skrevet kontrakt

Vi sikrer hele tiden at justere løbende på beskrivelserne, sådan at den service vi leverer hele tiden står mål med de behov I har, både fra starten men også når behov pludselig ændrer sig.

Vores kvalitetsansvarlige, vil sikre at få planlagt kvalitetskontrol i de intervaller, som passer til jeres opgave – Intervallet vil være styret af antallet af ugentlige rengøringer, samt hvor stort et areal vi skal gøre rent.

Jeres nøgler har vi stor respekt for og disse mærkes herfra, så udefrakommende ikke ville være i stand til at gøre brug af dem – Ekstranøgler opbevarer vi på vores kontor i aflåst nøgleskab, ligeledes mærket anonymt. Dette i tilfælde af indbrud i vores bil, eller på vores kontor.

Er du interesseret? Så kontakt os
Få et tilbud Kontaktinfo