Døgnservice

Kærlighed til rengøring

Forside » Ejendom » Døgnservice

Døgnservice

Vandskader og andre skader sker oftest uden for dagtimerne, når beboerne sover, eller når de er rejst væk på weekend.

Har I tilknyttet et vagtnummer hos os, så er det nemmere for beboeren at vide at de kun behøver ringe et nummer op. Bestyrelsen kan herefter trygt stole på, at vi sikrer hurtigst muligt skadesbegrænsning, ved at tilkalde rette håndværkere til at stoppe skaden.

Det vi selv kan varetage, sikrer vi selv med hurtig udrykning for hurtig skadesbegrænsning. Står vi med opgaver, vi ikke selv har kvalificeret mandskab til, så skaffer vi de bedst mulige fagfolk/håndværkere til opgaven.

Alt i alt tilbyder vi 24-7-365 vagttelefon til løsning af akutte problemer

Kontakt os vedr. Døgnservice

Hvorfor vælge Servicefirmaet Globel A/S

  •  I behøver kun have en fast leverandør
  •  Vi gør os umage med at sikre rette beskrivelser
  •  App baseret planlægningssystem
  •  Vi har en bred vifte af dygtige håndværkere tilknyttet

  •  Vi gør brug af miljørigtige rengøringsmidler
  •  Vi fører jævnlig kvalitetskontrol på alle opgaver
  •  Vi har tæt samarbejde med dygtige håndværkere
  •  Vi sikrer en optimal udnyttelse af ethvert budget

Sådan sikrer vi at have de bedste medarbejdere til din opgave

  •  App baseret planlægningssystem
  •  Medarbejdere med ren straffeattest
  •  Medarbejdre med arbejdsglæde
  •  Medarbejdere med mange års erfaring
  •  SFG tilbyder gode lønforhold og sundhedsforsikring
  •  SFG gør os umage for at caste den eller de rette til jeres ejendom
  •  SFG sikrer oplæringen sådan at medarbejderen føler sig tryg
  •  SFG efterlever en løbende feedback kultur og laver APV årligt

Kvalitetssikring på ejendomsservice

Før det skrives kontrakt

Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.

Vi gør en dyd ud af at fortælle jer, at vi vil være tid om at lære jeres ejendom ordentligt at kende. Derfor vil vi i opstartsfasen flere gange rette til i de beskrivelser vi til en start har udarbejdet. Sådan sikrer vi ikke at overse detaljer.

Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.

Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse – som er til at forstå – til den, eller de medarbejdere der skal komme på jeres ejendom.

Efter der er skrevet kontrakt

Vi sikrer hele tiden at justere løbende på beskrivelserne, sådan at den service vi leverer hele tiden står mål med de behov I har, både fra starten men også når behov pludselig ændrer sig.

Vores kvalitetsansvarlige, vil sikre at få planlagt kvalitetskontrol i de intervaller, som passer til jeres opgave – Intervallet vil være styret af størrelsen på jeres ejendom, samt hvor mange opgaver vi løser for jer.

Vi opsætter helt gratis for jer en nøgleboks på jeres ejendom, sådan at vi til alle tider har adgang til ejendommen. Også selv om den faste medarbejder har ferie, eller er syg. Ekstranøgler opbevarer vi på vores kontor i aflåst nøgleskab, mærket sådan at udefrakommende ikke er i stand til at gøre brug af dem – Dette i tilfælde af indbrud på vores kontor.

Er du interesseret? Så kontakt os
Få et tilbud Kontaktinfo