Glatføre

Kærlighed til rengøring

Forside » Ejendom » Glatføre

Glatføre

Det danske vintervejr kan give overraskelser, som kræver en hurtig indsats.

Spar på kræfterne og lav en fast aftale om glatførebekæmpelse hos os. Vi er altid nat- og morgenfriske og vi står klar til at tage os af udfordringerne med snerydning og saltning – til tiden. Så kan I trygt slappe af og ikke tænke mere på det.

Alle vores områder på glatføre er opdelt geografisk. Vi udarbejder en præcis tegning på hvor I ønsker ryddet. Derefter sikrer vi at ejendommen bliver lagt på en rute, der passer geografisk med vores øvrige ruter.

Vi kører kun ud, når det er nødvendigt og det sikrer at jeres omkostninger er lave.

Vi tilbyder en fast pris pr. saltning/snerydning og vi har et lavt årligt rådighedsgebyr. På mindre ejendomme endda altid inkluderet salt til opgaven.

Kontakt os vedr. Glatføre

Hvorfor vælge Servicefirmaet Globel A/S

  •  I behøver kun have en fast leverandør
  •  Vi gør os umage med at sikre rette beskrivelser
  •  App baseret planlægningssystem
  •  Vi har en bred vifte af dygtige håndværkere tilknyttet

  •  Vi gør brug af miljørigtige rengøringsmidler
  •  Vi fører jævnlig kvalitetskontrol på alle opgaver
  •  Vi har tæt samarbejde med dygtige håndværkere
  •  Vi sikrer en optimal udnyttelse af ethvert budget

Sådan sikrer vi at have de bedste medarbejdere til din opgave

  •  App baseret planlægningssystem
  •  Medarbejdere med ren straffeattest
  •  Medarbejdre med arbejdsglæde
  •  Medarbejdere med mange års erfaring
  •  SFG tilbyder gode lønforhold og sundhedsforsikring
  •  SFG gør os umage for at caste den eller de rette til jeres ejendom
  •  SFG sikrer oplæringen sådan at medarbejderen føler sig tryg
  •  SFG efterlever en løbende feedback kultur og laver APV årligt

Kvalitetssikring på ejendomsservice

Før det skrives kontrakt

Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.

Vi gør en dyd ud af at fortælle jer, at vi vil være tid om at lære jeres ejendom ordentligt at kende. Derfor vil vi i opstartsfasen flere gange rette til i de beskrivelser vi til en start har udarbejdet. Sådan sikrer vi ikke at overse detaljer.

Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.

Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse – som er til at forstå – til den, eller de medarbejdere der skal komme på jeres ejendom.

Efter der er skrevet kontrakt

Vi sikrer hele tiden at justere løbende på beskrivelserne, sådan at den service vi leverer hele tiden står mål med de behov I har, både fra starten men også når behov pludselig ændrer sig.

Vores kvalitetsansvarlige, vil sikre at få planlagt kvalitetskontrol i de intervaller, som passer til jeres opgave – Intervallet vil være styret af størrelsen på jeres ejendom, samt hvor mange opgaver vi løser for jer.

Vi opsætter helt gratis for jer en nøgleboks på jeres ejendom, sådan at vi til alle tider har adgang til ejendommen. Også selv om den faste medarbejder har ferie, eller er syg. Ekstranøgler opbevarer vi på vores kontor i aflåst nøgleskab, mærket sådan at udefrakommende ikke er i stand til at gøre brug af dem – Dette i tilfælde af indbrud på vores kontor.

Er du interesseret? Så kontakt os
Få et tilbud Kontaktinfo