Handyman

Kærlighed til rengøring

Forside » Ejendom » Handyman

Handyman

En vicevært er ofte ejendommens daglige omdrejningspunkt, som sørger for at ejendommen fungerer i praksis. Og også sikrer at beboerne trygt har en de kan kontakte, når de har brug for hjælp, eller har spørgsmål til ejendommen.

Vores viceværter er effektive problemløsere, der har fokus på at give beboerne en god service – Og I får tilknyttet en eller flere faste viceværter afhængigt af hvor mange opgaver I ønsker os til at løse.

Vi tilbyder blandt mange andre opgaver, at stå for beboerkontakt, ind- og fraflytningssyn, pasning af fællesområder ude og inde, kontakt og opsyn med håndværkere, småreparationer, udskiftning af lyskilder, rens af tagrender, opsyn med ejendommens klimaskærm, indrapportering til bestyrelse/administrator ved skader og ønsker I os til at stå for skadesbehandling hos jeres forsikringsselskab, så er det også en administrativ opgave vi gerne påtager os.

Kontakt os vedr. Handyman

Hvorfor vælge Servicefirmaet Globel A/S

  •  I behøver kun have en fast leverandør
  •  Vi gør os umage med at sikre rette beskrivelser
  •  App baseret planlægningssystem
  •  Vi har en bred vifte af dygtige håndværkere tilknyttet

  •  Vi gør brug af miljørigtige rengøringsmidler
  •  Vi fører jævnlig kvalitetskontrol på alle opgaver
  •  Vi har tæt samarbejde med dygtige håndværkere
  •  Vi sikrer en optimal udnyttelse af ethvert budget

Sådan sikrer vi at have de bedste medarbejdere til din opgave

  •  App baseret planlægningssystem
  •  Medarbejdere med ren straffeattest
  •  Medarbejdre med arbejdsglæde
  •  Medarbejdere med mange års erfaring
  •  SFG tilbyder gode lønforhold og sundhedsforsikring
  •  SFG gør os umage for at caste den eller de rette til jeres ejendom
  •  SFG sikrer oplæringen sådan at medarbejderen føler sig tryg
  •  SFG efterlever en løbende feedback kultur og laver APV årligt

Kvalitetssikring på ejendomsservice

Før det skrives kontrakt

Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.

Vi gør en dyd ud af at fortælle jer, at vi vil være tid om at lære jeres ejendom ordentligt at kende. Derfor vil vi i opstartsfasen flere gange rette til i de beskrivelser vi til en start har udarbejdet. Sådan sikrer vi ikke at overse detaljer.

Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.

Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse – som er til at forstå – til den, eller de medarbejdere der skal komme på jeres ejendom.

Efter der er skrevet kontrakt

Vi sikrer hele tiden at justere løbende på beskrivelserne, sådan at den service vi leverer hele tiden står mål med de behov I har, både fra starten men også når behov pludselig ændrer sig.

Vores kvalitetsansvarlige, vil sikre at få planlagt kvalitetskontrol i de intervaller, som passer til jeres opgave – Intervallet vil være styret af størrelsen på jeres ejendom, samt hvor mange opgaver vi løser for jer.

Vi opsætter helt gratis for jer en nøgleboks på jeres ejendom, sådan at vi til alle tider har adgang til ejendommen. Også selv om den faste medarbejder har ferie, eller er syg. Ekstranøgler opbevarer vi på vores kontor i aflåst nøgleskab, mærket sådan at udefrakommende ikke er i stand til at gøre brug af dem – Dette i tilfælde af indbrud på vores kontor.

Er du interesseret? Så kontakt os
Få et tilbud Kontaktinfo