Erhvervsrengøring
Kærlighed til rengøring
Erhvervsrengøring
God rengøring spiller en stor rolle i arbejdsmiljøet og er på den måde med til, at stimulere medarbejdernes fokus og koncentration.
Sammen med dig udarbejder vi en individuel løsning, tilpasset behov, ønsker og budget.
Vi sikrer I har en udførlig beskrivelse af den faste rengøring, særlige procedurer for køkken- og toiletområder, samt en turnusplan for evt. intervalrengøring.
Det er med til at sikre en ensartet rengøring, der lever op til jeres krav – Hver gang.
Vi tilbyder rengøring i både større og mindre lokaler. Og kan foretage turnusrengøringer, helt som I skulle ønske det.
Hvorfor vælge Servicefirmaet Globel A/S
-
I behøver kun have en fast leverandør
-
Vi gør os umage med at sikre rette beskrivelser
-
App baseret planlægningssystem
-
Vi udnytter tiden optimalt
-
Vi gør brug af miljørigtige rengøringsmidler
-
Vi fører jævnlig kvalitetskontrol på alle opgaver
-
Vi kan stå for forbrugsvarer og linned
-
Vi sikrer en optimal udnyttelse af ethvert budget
DESINFICERING
Rent og sundt arbejdsmiljø er en vigtig ressource i virksomheden. Tastaturer, mus og øvrige flader der berøres omkring vores arbejdsstationer, er ofte rene bakteriebomber og kan resultere i et arbejdsklima med luftvejsgener, smitteudbrud af virus og deraf højere sygefravær blandt medarbejderne.
Regelmæssig desinficering af kontormiljøer er derfor en god investering i virksomhedens generelle arbejdsmiljø og nedsættelse af sygefravær.
Vi gør brug af markedets bedste produkter, blandt andre produkter gør vi brug af elektrostatisk sprayer, som effektivt desinficerer flader, over og under og på sider.
Hos os kan I lave en fast aftale om desinficering i intervaller, eller I kan bestille os til udførelse når I mener det er ved at være på tide.
Ved smitsomt sygdomsudbrud, kan vi hurtigt rykke ud.
HANDYMAN
Ordentlige opryddede rum betyder meget for vores velbefindende og skaber helt naturligt bedre plads.
Vores effektive viceværter kan foruden at sikre at holde styr på jeres udendørsarealer også hjælpe med typiske handyman opgaver.
Lige som med alle vores øvrige ydelser, så kan I lave en fast aftale om handyman service, hvor vi kommer i det interval I ønsker, eller I kan bestille os til ad-hoc opgaver, når I har billeder, eller lamper der skal sættes op, møbler der skal samles, ledninger som skal organiseres under skriveborde, skabe, depotrum, eller andet hvor der skal skabes orden.
VINDUESPOLERING
Vores vinduespudsere har mange års erfaring og klare effektivt enhver udfordring, så hele virksomheden kan “se godt ud” og sådan at jeres besøgende kan “se godt ind”
Klare og rene vinduespartier giver lys, luft og skaber harmoni mellem ude og inde.
Lys er vores kilde til liv og trivsel og når I vælger at få pudset jeres vinduer i et fast interval, så ville I hurtigt kunne mærke en positiv forandring i hverdagen.
Vi gør os umage i opgavebeskrivelserne og vores app baserede planlægningssystem sikrer at vi ikke overser de aftaler vi har med jer.
Vi tager altid hensyn til dine gulve, inventar og beplantninger og sikrer at dine vindueskarme ikke er efterladt med stænk og snavs fra vinduerne.
FORBRUGSVARER
Laver vi en aftale om, at vi skal varetage opfyldning på jeres eget lager af forbrugsvarer, så vil vores servicemedarbejder sikre, at foretage bestillingen når noget er ved at slippe op.
Sammen kan vi sammensætte en liste over de ting I ønsker vi skal sikre leveringen af – Herunder opvaskemiddel, opvasketabs, opvaskebørste, afkalkning til maskiner, køkkenruller, papirhåndklæder, toiletpapir, desinficerende midler, affaldssække, engangs karklude, engangs service, salt/peber, tandstikker, servietter, håndsæbe og alt andet I bruger i det daglige, men gerne vil have os til at sikre mængden af, sådan at I aldrig løber tør.
LINNEDSERVICE
Det kan godt være en lidt tung opgave for en virksomhed at sikre at der hele tiden er det linned der bliver brugt i det daglige og få virksomheder har vaskemaskine og tørretumbler i egne lokaler.
Hos os kan I lave en aftale om fast linnedservice, hvor vi sammen beregner hvad I skal bruge pr. måned og til en fast månedspris. I har også mulighed for at vores servicemedarbejder sikrer, at foretage bestillingen af rent når noget er ved at slippe op.
Sammen kan vi sammensætte en liste over det linned I ønsker vi skal sikre levereingen af – Herunder viskestykker, karklude, håndklæder, stofservietter til brød og alt andet I bruger i det daglige, men gerne vil have os til at sikre mængden af, sådan at I aldrig løber tør.
GRØN SERVICE
Indbydende velholdte og grønne arealer afspejler vitalitet og er med til at skabe trivsel og glæde.
Vi har et tæt samarbejde med anlægsgartnere til de opgaver vi ikke selv kan løse og sikrer en god rådgivning på de opgaver I ønsker løst.
Blandt mange andre løsninger, så tilbyder vi hækkeklip, græsslåning, beskæringer af buske og træer, ukrudtsbekæmpelse, nyplantninger, fældning og oprydningsopgaver.
Alt i alt, så sikrer vi jer grønne områder, der funktionelt og æstetisk passer til ejendommen og jeres medarbejderes behov – Og vi rydder altid pænt op efter os selv.
Sådan sikrer vi at have de bedste medarbejdere til din opgave
-
APP baseret planlægningssystem
-
Medarbejdere med ren straffeattest
-
Medarbejdere med arbejdsglæde
-
Medarbejdere med mange års erfaring
-
SFG tilbyder gode lønforhold og sundhedsforsikring
-
SFG gør os umage for at caste de rette til hver plads
-
SFG sikrer oplæringen sådan at medarbejderen føler sig tryg
-
SFG efterlever løbende feedback kultur og laver APV årligt
Kvalitetssikring på erhvervsrengøring
Før det skrives kontrakt
Den letteste måde at leve op til faste aftaler, er netop at indgå aftaler. Derfor gør vi meget ud af, at få noteret de ønsker som I netop har til de ydelser vi skal levere til jer.
Vi lover aldrig mere end vi kan holde og gør derfor meget ud af, at aftalen er klar fra begge sider.
Vi lytter til jeres fokuspunkter og vi udarbejder en arbejdsbeskrivelse – som er til at forstå – til den, eller de medarbejdere der skal komme i jeres virksomhed.
Inden opstart, så bliver alle aftaler og opgaver lagt i vores app baserede planlægningssystem. På den måde sikrer vi os, at vi får løst de opgaver som er aftalt og i samarbejde med jer.
Efter der er skrevet kontrakt
Vi sikrer hele tiden at justere løbende på beskrivelserne, sådan at den service vi leverer hele tiden står mål med de behov I har, både fra starten men også når behov pludselig ændrer sig.
Vores kvalitetsansvarlige, vil sikre at få planlagt kvalitetskontrol i de intervaller, som passer til jeres opgave – Intervallet vil være styret af antallet af ugentlige rengøringer, samt hvor stort et areal vi skal gøre rent.
Jeres nøgler har vi stor respekt for og disse mærkes herfra, så udefrakommende ikke ville være i stand til at gøre brug af dem – Ekstranøgler opbevarer vi på vores kontor i aflåst nøgleskab, ligeledes mærket anonymt. Dette i tilfælde af indbrud i vores bil, eller på vores kontor.